Frequently Asked Question

Onze reactietijd
Last Updated 2 years ago

We houden rekening met een uiterlijke reactietijd van 3 dagen, omdat het weekend of de drukte kan zorgen voor een uitloop nemen we deze ruime reactietijd aan.

We streven altijd naar een vlotte oplossing en directe communicatie met onze klanten, waardoor de reactietijd vaker sneller is dan aangegeven. Indien we een probleem direct kunnen tackelen, dan zullen we dit altijd doen.

Naast de reactietijd is het vaak ook van belang dat je als klant actief reageert op onze vragen of berichten om de kwestie zo vlot mogelijk op te lossen. Wij hanteren een doorlooptijd voor onze tickets om overzicht te bewaren, mochten wij niets van je vernemen dan gaan wij er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt en zullen wij jouw ticket sluiten.

De bedoeling van dit ticket systeem is dat onze klanten altijd de best mogelijke service ontvangen ook bij een defect, retour of ontevredenheid. Wij horen dan ook graag van je.

image

Please Wait!

Please wait... it will take a second!