Frequently Asked Question

Hoe lang duurt het voordat u een reactie heeft op uw ticket?
Last Updated 16 days ago

We houden rekening met een uiterlijke reactietijd van 3 dagen, omdat het weekend of de drukte kan zorgen voor een uitloop nemen we deze ruime reactietijd aan.

We streven altijd naar een vlotte oplossing en directe communicatie met onze klanten, waardoor de reactietijd vaker sneller is dan aangegeven. Indien we een probleem direct kunnen tackelen, dan zullen we dit altijd doen.

Naast de reactietijd is het vaak ook van belang dat u als klant actief reageert op onze vragen of berichten om de kwestie zo vlot mogelijk op te lossen. Wij hanteren een doorlooptijd voor onze tickets om overzicht te bewaren, mochten wij niets van u vernemen dan gaan wij er vanuit dat u onze hulp niet meer nodig heeft en zullen wij uw ticket sluiten.

De bedoeling van dit ticket systeem is dat u als klant altijd de best mogelijke service ontvangt ook bij een defect, retour of ontevredenheid. Wij horen dan ook graag van u.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!