Frequently Asked Question

Retourprocedure
Last Updated 2 years ago

Moet je een artikel retourneren, dan zullen wij altijd zo spoedig mogelijk reageren met de juiste informatie om jouw retour goed te faciliteren. Hieronder staat in stappen omschreven hoe retourneren bij That's IT! gaat.

1. Je opent een nieuwe ticket via ons ticketsysteem.
2. Hierin geef je het "help-onderwerp" aan: algemene vraag, garantie, omruilen of retour.
3. Vul het formulier zo compleet mogelijk in en klik op "Ticket aanmaken".
4. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren (uiterlijk binnen 3 dagen) op jouw aanvraag met de juiste retour informatie.
5. Zodra je een reactie van ons hebt ontvangen krijg je toegang tot ons retour portaal.
6. Via het retour portaal kan je simpel jouw retour aanmelden en het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt selecteren.
7. Met de gegenereerde retour zegel nemen wij direct de kosten voor rekening. De zegel kan naar wens worden uitgeprint (plaats op pakket) of op je telefoon worden gescand (laat scannen bij PostNL punt).
8. Breng het artikel goed verpakt naar het door jouw geselecteerde PostNL afhaalpunt.
9. Het pakket wordt bij ons afgeleverd. Je ontvangt direct een attentie per email, dat wij jouw pakket hebben ontvangen.
10. De aanvraag kan nu direct worden behandeld en je wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen via jouw ticket.

Heb je aan de hand van de bovenstaande stappen nog vragen betreft retourneren, dan horen wij dit graag. Hierdoor kunnen wij de retour informatie aanscherpen en je zo snel en duidelijk mogelijk helpen.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!