Frequently Asked Question

Hoe werkt de retour procedure?
Last Updated 16 days ago

Moet u een artikel retourneren, dan zullen wij altijd zo spoedig mogelijk reageren met de juiste informatie om uw retour goed te faciliteren. Hieronder staat in stappen omschreven hoe retourneren bij That's IT! gaat.

1. U opent een nieuwe ticket via ons ticketsysteem.
2. Hierin geeft u het "help-onderwerp" aan: garantie, omruilen of retour.
3. Vul het formulier zo compleet mogelijk in en klik op "Ticket aanmaken".
4. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren (uiterlijk binnen 3 dagen) op uw aanvraag met de juiste retour informatie.
5. Zodra u een reactie van ons heeft ontvangen krijgt u toegang tot ons retour portaal.
6. Via het retour portaal kunt u simpel uw retour aanmelden en het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt selecteren.
7. Door de retour zegel uit te printen en op uw verzendpakket te plaatsen nemen wij direct de kosten voor rekening.
8. Breng het artikel goed verpakt naar het door u geselecteerde PostNL afhaalpunt.
9. Het pakket wordt bij ons afgeleverd. U ontvangt direct een attentie per email, dat wij uw pakket hebben ontvangen.
10. Uw aanvraag kan nu direct worden onderzocht en u wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen via uw ticket.


Heeft u aan de hand van de bovenstaande stappen vragen overige vragen betreft retourneren, dan horen wij dit graag van u. Hierdoor kunnen wij de retour informatie aanscherpen en u zo snel en duidelijk mogelijk helpen.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!